matiu

matiu

matiu
matiu

matiu

matiu

طرح برچسب لایه باز گلاب، برچسب لایه باز عرقیات گیاهی


برچسب psd گلاب و عرقیات psd لیبل گلاب فتوشاپ لیبل عرقیات گیاهی psd برچسب عرقیات گیاهی
دسته بندی فایل های لایه باز و PSD
بازدید ها 15
فرمت فایل zip
حجم فایل 8668 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
طرح برچسب لایه باز گلاب، برچسب لایه باز عرقیات گیاهی (گلاب)

فروشنده فایل

کد کاربری 19487
کاربر

طرح برچسب لایه باز گلاب ،برچسب لایه باز عرقیات گیاهی (گلاب)

طرح برچسب لایه باز گلاب -برچسب لایه باز عرقیات گیاهی

رزولیشن 300

کیفیت مناسب برای چاپ

مد :cmyk بهترین حالت برای چاپ

فرمت فایل psd

قابل ویرایش متن

تعداد فایل یک عدد

برچسب psd گلاب و عرقیاتpsd لیبل گلابفتوشاپ لیبل عرقیات گیاهیpsd برچسب عرقیات گیاهی

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)


ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 203 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم) در 44 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

 

بخش دوم- مبانی نظری بانکداری نوین....................................................................................... 48

2-2-1 تاریخچه پول و بانکداری در دنیا...................................................................................... 48

2-2-2 تاریخچة بانکداری در ایران............................................................................................. 50

2-2-3-بانکداری نوین........................................................................................................... 53

2-2-4-تکامل خدمات بانکی و آغاز بانکداری الکترونیکی ............................................................................... 56

2-2-5-تعریف بانکداری الکترونیکی......................................................................................... 58

2-2-6-مزایای بانکداری الکترونیکی.......................................................................................... 59

2-2-7-شبکه های بانکداری الکترونیکی..................................................................................... 62

2-2-8-انواع بانکداری الکترونیکی............................................................................................ 65

2-2-9-سطوح مختلف بانکداری الکترونیکی………………....................................................... 68

2-2-10-کانالهای بانکداری الکترونیکی....................................................................................... 70

2-2-11-ماشین خود پرداز (ATM).......................................................................................... 73

2-2-12-ماشین های نقطه فروش EFT POS............................................................................. 74

2-2-13-بانکداری تلفنی......................................................................................................... 75

2-2-14-بانکداری اینترنتی...................................................................................................... 76

2-2-15-بانکداری موبایلی...................................................................................................... 79

2-2-16-ارزیابی کانال های بانکداری الکترونیکی.................................................................................................. 82

بخش سوم- پیشینه تحقیق....................................................................................................... 87

2-3-1- تحقیقات خارجی:...................................................................................................... 87

2-3-2- تحقیقات داخلی:........................................................................................................ 89

 

 

 

 

 

2-2-1-تاریخچه پول و بانکداری در دنیا

بشر اولیه نیازمندی های خود را در نظام بسته اقتصادی در محدوده خانواده یا قبیله تامین می نمود. به مرور زمان که زندگی اجتماعی در اقوام بشری پیشرفت کرد، نیاز به مبادله احساس شد و مبادلات کالا با کالا توسعه یافت. به تدریج چون برخی کالاها خواهان بیشتری در مبادلات داشتند، علاوه بر خاصیت ذاتی خود، جنبه واحد و معیار سنجش را نیز پیدا کردند. از این کالاها می توان به ادویه در هندوستان، غلات در ایران و پوست سمور در روسیه اشاره کرد. با انتخاب واحد ارزش، هر چند عمل مبادله نسبت به قبل ساده تر شد، ولی مشکلات اساسی آن از قبیل فاسد شدن، ذخیره کردن و غیره همچنان باقی ماند. سرانجام فلزات مخصوصاً طلا و نقره به عنوان وسیله مبادله انتخاب شدند. مورخان پیدایش پول را به چهار هزار سال پیش از میلاد مسیح در خاورمیانه و در تمدن های سومری حوالی خلیج فارس و مصر قدیم نسبت می دهند (روبرت و همکاران[1]، 2003: 171). به تدریج و با گسترش تمدن ها، دولت ها به وجود آمدند و با ضرب سکه با وزن و عیار معین، پول وزن شده را به پول ضرب شده تبدیل کردند. آغاز تاسیس بانک ها در جهان به اوخر قرن پانزدهم میلادی باز می گردد که از اوایل قرن هفدهم به صورت گسترده در سطح اروپا گسترش یافتند. از اواخر قرن نوزدهم میلادی نوع دیگری از پول نیز که به پول ثبتی یا پول تحریری[2] معروف شد شکل گرفت و پرداخت به وسیله چک مرسوم شد.

با ظهور چک به عنوان نوعی دستور پرداخت، بانک‏ها نیاز به محل مشترک و قواعدی مدون برای مبادله و تسویه حساب وجوه ناشی از چکها در میان خود پیدا کردند که منجر به تشکیل اتاق های پایاپای[3] گردید (روبرت و همکاران ، 2003: 172).

شروع کار بانک های مرکزی برای اعمال مدیریت کلان و هماهنگ بر پول و نظامهای پرداخت کشورها با تاسیس بانک مرکزی انگلستان در سال 1694 آغاز شد. بانک مرکزی نیز مانند سایر بانک‏ها، به صورت تدریجی و با توجه به شرایط و ضرورتها توسعه یافت. این بانک که به نام بانک انگلستان معروف است و امروزه نیز نقش بانک مرکزی انگلستان را برعهده دارد، یکی از معتبرترین بانک‏های مرکزی جهان و دارای سابقه ای بالغ بر سه قرن است. تاسیس بانک فدرال رزرو[4] امریکا نیز به عنوان یکی از معتبرترین بانک‏های مرکزی جهان به سال 1913 میلادی باز می گردد که برای متمرکز کردن عملیات اتاق پایاپای بین بانک‏های ایالات متحده شکل گرفت.

به طور کلی وظایف بانک‏ها را می‏توان در قالب زیر دسته بندی کرد:

* نگهداری از سپرده های مشتریان.

* انتقال منابع از یک حساب به حساب دیگر (شامل پرداخت و دریافت وجوه).

* ارائة وام و اعتبار به مشتریان و یا مشارکت با آنان در سرمایه گذاری از انواع دیگر.

* بانک‏ها برای برقراری ارتباط با مشتریان و ارائة خدمات خود به آنان از شعب خود در بازارهای هدف استفاده می کنند.

وظایف اصلی شعب را می توان به ترتیب ذیل دسته بندی نمود:

* پرداخت و دریافت وجوه، انتقال منابع و پردازش انواع حسابهای بانکی.

* تبلیغ، فروش و ارائه خدمات بانکی که موجب کسب درآمد و سود برای بانک می گردد.

* نقطه تماس با مشتریان برای دریافت اطلاعات و پاسخگویی در قبال آنها.

* پایگاه اصلی کارمندان بانک برای انجام وظایف خود (روبرت و همکاران، 2003: 172).

 

2-2-2-تاریخچة بانکداری در ایران

ایران در زمینه تجارت و بانکداری الکترونیکی، کشوری جوان است و تا رسیدن به سطحی قابل قبول از آن، راه درازی در پیش دارد (سقطچی، 1385: 59). چنانکه سوابق تاریخی نشان می دهد، اولین بار در ایران کیخاتو، نوة هلاکوخان مغول در سال 691 هجری قمری به نشر اسکناسی به نام «چاو» پرداخت که بعدها به دلایل مختلفی جمع آوری شد. نوع دیگری از اسکناس نیز به ویژه در اواخر دوره قاجار و قبل از رواج رسمی پول کاغذی در ایران به صورت حواله هایی به نام «بیجک» مطرح بود و صرافان در مقابل دریافت مسکوک آن را صادر می کردند تا در معاملات دست به دست شده و مورد استفاده قرار گیرد. در تاریخ معاصر کشور برای اولین بار از سال 1267 هجری شمسی به بعد، اسکناس به صورت رسمی منتشر شد.

 


[1] - Roberts et al.

[2] - Deposit Currency

[3]- Clearing House

[4] - Federal Reserve

دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق بانکداری نوین و الکترونیکی (فصل دوم)

بررسی های تاثیر موسیقی درمانی بر روی افسردگی


بررسی های تاثیر موسیقی درمانی بر روی افسردگی

هدف اصلی تأثیر موسیقی درمانی در درمان بیماری افسردگی می باشد افراد مبتلا به افسردگی ممکن است از روشهای غیر دارویی برای تعدیل افسردگی و ناتوانی خود آگاهی نداشته باشند


مشخصات فایل
تعداد صفحات73
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه رشته روانشناسی

بررسی های تاثیر موسیقی درمانی بر روی افسردگی

 
چکیده:
آنگاه که کلام و هجا از بازگو کردن احساس عاجز می مانند، نوای اسرار آمیز موسیقی آغاز می گردد. موسیقی همچون نوری درخشنده ژرفای تاریک ذهن انسان را در می نوردد. موسیقی رنگ است و روح فزاست. شادی نهفته و زیر و بمی دارد که گاه روح با نغمه آن به وجدی می آید و گاه دیگر رنج را می چشد و نهانی بدان گریستن آغاز می کند. رابطه پیچیده موسیقی با عواطف، دغدغه ها و تناقضات روانی بشری و نقش انکار ناپذیر ولی نه چندان قابل توجیه این هنر در برون فکنی و بیان آنها از دیرباز موجب شگفتی ژرف اندیشان علوم انسانی بوده است در جایی که سایر هنرها از عناصر اولیه طبیعت و از جلوه های ملموس تر رفتار و شخصیت انسان مانند ویژگیهای حرکت دست وچهره و بدن به عنوان دستمایه برای تبیین خاص از واقعیت بهره می گیرند، موسیقی از مجردترین نشانه ها یعنی صورت به عنوان الفبای اولیه یاری جسته واین الفبا را با رهیافتی دگرگونه و انتزاعی و با آمیزه ای رازگونه ترکیب نموده و با زبانی با مخاطبان گفتگو می کند به همان اندازه که به گوش آشناست واژگانی مبهم و دستوری پیچیده دارد . موسیقی با عناصر ذهنی مانند: تخیل، حافظه،‌تداعی، الهام و ... درآمیخته که در نتیجه ازآن مقوله ای شناختی به وجود آمده است. 
 
موسیقی در طول تاریخ به اشکال گوناگون در زندگی روزمره استفاده شده و با نیروی آن به نیایش، آموزش، شفا،‌ درمان، بزم و رزم پرداخته است. (‌زاده محمدی ، 1380) آن سان که گاستن (1968) موسیقی درمانگر برجسته جهان می نویسد: ما به موسیقی نیاز داریم چون به تجربیات زیباشناختی نیاز داریم. رضایت، لذت و خشنودی است. ما به موسیقی نیاز داریم چون ساختار واقعی دارد. ما به موسیقی نیاز داریم چون شکلی از ارتباط است. ما به موسیقی نیاز داریم چون ما را گرد هم به وجود می آورد. ما به موسیقی نیاز داریم چون بیان فرهنگ و مفاهیم ما در آن جلوه گر است (زاده محمدی 1379) . 
 
امروز روانشناسان این راز را درک کرده و بدین ابزار سعی در علاج جسم و روان بیماران گرفته اند . بیمار با شنیدن اصوات موسیقی درمانگر بر دامان امواج سوار می شود و ذره ذره وجود خویش را با آن هماهنگ می سازد تا گره از بیماری نهفته در اعماق وجودی بازگشته شود. در حقیقت معنایی که انسان از درون خویش و با همنوایی موسیقایی از بستر پنهان به عرصه وجود خویش عیان می کند آنی است که در نهان بدان درآویخته و عوارض جسمانی از آن روان پریشی حاصل آمده که موسیقی سعی در گشایش آن گره دارد. موسیقی درمانی امروزه چنان مورد توجه قرار گرفته که در بیمارستان ها و مراکز درمانی جهان در طول مدت مداوا و درمان و در بحرانهای حاصل آمده از بیماریها، مورد استفاده قرار می گرد. 
 
از دیدگاه روانشناسی برتر که با سطوح روانی انسان سر وکار دارد موسقی ابزار مطلوبی است که هزینه ای نه چندان زیاد می طلبد و در ساختار نادیدنی بیماریها تأثیر شگرفی از خود نشان می دهد که این خود نشان از تأییدی برهارمونی درونی انسان و موسیقی طبیعت می باشد. موسیقی مظاهر عاطفی و رفتاری مثل افسردگی را کاهش داده و توانمندی اعتقادی و شخصی را بالا می برد و به این ترتیب کیفیت زندگی افرادی که آسیب دیده اند را بهبود می بخشد. و به عنوان یک عامل میانجیگر احساسات توانمندی را افرایش داده  و باعث کاهش افسردگی می شود.
 
 
کلمات کلیدی:

افسردگی

موسیقی

موسیقی درمانی

موسیقی درمانگر

 
 
 
مقدمه
بیان مسأله این پژوهش دارای یک هدف اصلی می باشد. هدف اصلی: تأثیر موسیقی درمانی در درمان بیماری افسردگی می باشد. افراد مبتلا به افسردگی ممکن است از روشهای غیر دارویی برای تعدیل افسردگی و ناتوانی خود آگاهی نداشته باشند. روشهای غیردارویی مانند موسیقی درمانی می تواند یک عامل موثر برای افزایش سطح توانمندی و کاهش افسردگی و ناتوانی مربوط به آن باشد که پرستاران و درمانگران به آسانی می توانند کاربرد آن را به بیماران آموزش دهند.
 
 با توجه به موارد فوق این تحقیق به بررسی اثر موسیقی بر افسردگی می پردازد. اساس و پایه تکنیکهای مورد استفاده در این مطالعه بر پایه مطالعات پیشینی بوده که آهنگ، سبک و صمیمیت موسیقی را به عنوان عامل موثر در نفوذ موسیقی بر روی فرد می دانسته اند.(دیوس وتات 1998، دیویس 1992، گازتا 1989،‌ هانسر 1990، چور 1993). موسیقی به عنوان عاملی پرانر‍ژی و شاد تصور می شود که در بالا بردن دماغ و حوصله از طریق رها سازی فرستنده های عصبی موثر است. (بارلت، کافمن و اسملتکاپ 1993)، در حالی که موسیقی به عنوان عاملی آرام کننده یا تسکین بخش تصور می شود که درد را از طریق غدد اعصاب و در درجه دوم از طریق تحریک سیستم عصبی پاراسمپاتیک کاهش می دهد. (گود ات آل 1999) . به علاوه موسیقی مأنوس که مفهومی شخصی برای افراد دارد به نظر می رسد که به تصورات تعالی یافته کمک می کند (گازتا 19998، چور 1993) .
 
 
 
فهرست 
عنوان
چکیده
فصل اول
مقدمه
بیان مسئله
ضرورت و اهمیت تحقیق
اهداف تحقیق
روش جمع آوری اطلاعات
تعاریف موجود
موسیقی
موسیقی درمانی
موسیقی درمانگر
افسردگی ( پاره ای از علایم شایع افسردگی- افسردگی یک کمبود است.
فصل دوم
پیشینه تحقیق
مروری بر ادبیات تحقیق
افسردگی
موسیقی درمانی
موسیقی موجب ترشح هورمون شادی در مغز می شود.

مزایای موسیقی درمانی

تکنیکها و روشهای موسیقی درمانی

استانداردهای موسیقی درمانی در کار بالینی
یک مثال از یک برنامه موسیقی درمانی
موسیقی درمانی و افسردگی  
مطالعات و آزمایشات انجام شده تأثیر موسیقی بر افسردگی
توضیح واسطه های موسیقی
دوره و فرکانس واسطه های موسیقی

انواع موسیقی و شمار گزینه ها

تحلیل علمی تأثیر موسیقی بر مغز

ابزار درمان در موسیقی درمانی

طول درمان
نتیجه گیری
مراکز آموزشی و انجمن های اولیه
 
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

مقاله ترجمه شده رضایتمندی استفاده کنندگان هزینه یابی بر مبنای فعالیت و نوع سیستم به همراه مقاله اصلی


مقاله ترجمه شده رضایتمندی استفاده کنندگان هزینه یابی بر مبنای فعالیت و نوع سیستم به همراه مقاله اصلی

مقاله ترجمه شده رضایتمندی استفاده کنندگان هزینه یابی برمبنای فعالیت و نوع سیستم به همراه مقاله اصلی


مشخصات فایل
تعداد صفحات17
حجم325 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیحسابداری

توضیحات کامل

مقاله ترجمه شده رضایتمندی استفاده کنندگان هزینه یابی برمبنای فعالیت و نوع سیستم به همراه مقاله اصلی

عنوان فارسی: رضایتمندی استفاده کنندگان هزینه یابی برمبنای فعالیت و نوع سیستم: یک نکته تحقیقی

عنوان انگلیسی: Activity-based costing user satisfaction and type of system: A research

note

این مجموعه هم شامل فایل اصلی و هم فایل ترجمه شده می باشد

دسته: حسابداری-  مدیریت مالی

فرمت: word ( قابل ویرایش)

تعداد صفحات ترجمه: 17 صفحه

چکیده

این تحقیق به بررسی ادراک استفاده کنندگان از عملکرد هزینه یابی بر مبنای فعالیت(ABC) برای سه نوع مختلف از سیستم در یک مرکز ارتباطات و اطلاعات اصلی در آسیای جنوب شرقی می پردازد.تعداد کمی از تحقیقات قبلی ABC تاثیر نوع سیستم را در عملکرد ABCدر نظر گرفته اند. این تحقیق در یک بررسی از 54شرکت و 181 استفاده کننده از 16 سیستم ABC داخل سازمانی برای ایجاد 5مفهوم عملکردی ( دقت هزینه یابی، مبادله هزینه -  فایده ،تاثیر ABC ، استفاده از اطلاعات و اتخاذ تصمیم)تاکید دارد.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت تحلیل موزه توس مشهد


پاورپوینت تحلیل موزه توس مشهد

در این فایل موزه توس واقع در مشهد مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 13 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.


مشخصات فایل
تعداد صفحات13
حجم1112 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمعماری

توضیحات کامل

پاورپوینت تحلیل موزه توس مشهد

 

ساختمان موزه توس، یکی از چند ساختمان طراحی و ساخته شده توسط مهندس هوشنگ سیحون در محوطه آرامگاه فردوسی در شهر توس می باشد که در نیمه دوم دهه 40 خورشیدی طراحی و ساخته شده است. کاربری این ساختمان در ابتدا جهت چایخانه و رستوران برای گردشگران در نظر گرفته شده بود که برای بازدید از مقبره فردوسی به سایت 6 هکتاری مجموعه وارد می شدند...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • موقعیت
  • دوره ساخت
  • معمار
  • کاربری بنا
  • مصالح و ساختار
  • ویژگی های طراحی
  • بررسی فضای داخلی موزه
  • و...

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود